Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 10 de març del 2014

Congost de Mu

8 de Març del 2014

Avui hem quedat per anar a fer la via ferrada Cagate Lorito, una ferrada molt dura a Sant Llorenç de Montgai, un petit poble al costat del pantà de Camarasa, i després, aprofitant que està només a 10km de la ferrada, fer una petita i maca excursió pel Congost de Mu.

Tot hi haver-la fet el Maig passat aquell dia ho intento però no m'hi veig bé i dono mitja volta, en espera de poder repetir quan estigui millor. Els meus companys: la Eva, el Fili i el Cristian, l'acaben, cansats però molt satisfets. Com que no la vaig fer m'espero a fer-la de nou per fer la entrada al bloc.

Acabada la ferrada anem a fer el Congost de Mu. És una excursió fàcil i molt maca, d'uns 4 km d'anada i els mateixos de tornada, que poden allargar-se fins els 7.5 si arribem fins a Alòs de Balaguer, amb poc desnivell i uns paisatges preciosos. Ideal per fer amb nens.

Anem amb cotxe fins el poble de Camarasa i el passem, al cap d'un parell de quilòmetres, just abans d'un pont, hi ha un camí a la dreta que es fica entre pins. El seguim fins el final, deixem el cotxe i comencem a caminar.

De seguida trobem unes passarel·les, pugem per elles i trobem la presa.




S'acaben les passarel·les i tornem a caminar de peus a terra, només per trobar al cap de poc un pont penjat que travessa el Segre.





Continuem per l'altre cantó del riu.


El camí puja uns 100 metres i veiem des de dalt el Congost de Mu. 







Poc a poc iniciem el descens fins desviar-nos i dinar a tocar del riu. Recobrem forces i tornem cap el cotxe.
Ha estat una excursió suau però molt maca.


1 comentari:

  1. I tant que va ser molt maca. Jo encara tenia el cap a la ferrada que acabavem de fer i potser no ho vaig expresar prou, pero em va encantar aquesta excursio. Molt ben trobada!
    Ps la ferrada no es moura de lloc. Quan tornis per fer-la aviam si em quadra i m'apunto.

    ResponElimina